Shop Mobile More Submit  Join Login
McGeek - Build A PC And Stuff by Rimfrost McGeek - Build A PC And Stuff by Rimfrost
Sketched With: Derwent Graphic 2B Pencil
Inked With: Staedtler Pigment Liner, sizes 03 and 05 and Pilot Super Color Marker

Kwss McGeek, Maria McMorbid and Rip McScythe (c) Me [Maria]
Add a Comment:
 
:iconthecommander236:
Thecommander236 Featured By Owner Jun 18, 2010  Hobbyist
... y the hat?
Reply
:iconimyourpeach:
Imyourpeach Featured By Owner Apr 26, 2011  Student General Artist
Why not the hat?
Reply
:iconlisa-im-laerm:
lisa-im-laerm Featured By Owner Aug 29, 2009  Hobbyist Traditional Artist
:D
Reply
:iconneji-hyuga7:
Neji-Hyuga7 Featured By Owner Nov 11, 2008  Student Digital Artist
its funny as heck but i have to wonder why did mcgeek have a mouse hat in the first place?
Reply
:iconmitchel-jacobsen:
Mitchel-Jacobsen Featured By Owner Jun 1, 2011   Artisan Crafter
I think its a moose.
Reply
:iconbladeskater7:
bladeskater7 Featured By Owner Nov 1, 2008
MEH HAT!! *takes marias hat and switches for a little kitty keronian invader cap* MINE!...wait...*Takes the kitty keronian hat and switches for a nekonian hat* Thats better 8D
Reply
:iconpingu-pigloo:
Pingu-Pigloo Featured By Owner Jan 31, 2008
SNOT BUBBLE!!
Reply
:icondrakomagus:
Drakomagus Featured By Owner Sep 1, 2007   Traditional Artist
Hehe, I feel the same way when I'm in math class or something else that requires me to pay absolute attention...
Reply
:iconafroangel:
AfroAngel Featured By Owner Sep 12, 2008
i can relate, i just pullout my headphones and fall asleep in the back of the class :sleepy:

but maria only needs a hat to fall asleep :XD:
Reply
:icondrakomagus:
Drakomagus Featured By Owner Sep 13, 2008   Traditional Artist
Same x3
Haha, yeah xD
Reply
:iconlost-lil-kitty:
lost-lil-kitty Featured By Owner Aug 17, 2007
*chants* moose hat moose hat moose hat...lol
Reply
:iconnightmare1414:
nightmare1414 Featured By Owner Jun 17, 2007   Digital Artist
lol. I did that the other day. My mom was talking about something and I started to fall asleep. :P
Reply
:iconrameneater1:
rameneater1 Featured By Owner Jun 4, 2007
i like candy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ur comics r awsome
Reply
:iconrealityisadream:
realityisadream Featured By Owner Mar 9, 2007
i want that hat.
Reply
:icondigitalkun:
DigiTalKun Featured By Owner Mar 5, 2007   Writer
lol
that's hilarious!!!!!!!!
i love it
:XD::XD::XD::XD::XD::XD:
Reply
:iconkylescott:
KyleScott Featured By Owner Feb 11, 2007
hehe thats what i do evrey time my frends tell me how to build stuf XD
Reply
:iconaurum17:
Aurum17 Featured By Owner Dec 7, 2006  Hobbyist General Artist
:sing:lalala=p
Reply
:iconiaintellingmyname21:
iaintellingmyname21 Featured By Owner Nov 9, 2006
the amazing thing is...... i understood that..... NOOOO! I HAVE CONTRACTED THE NERD! *Sprays self with whipcream*
Reply
:iconfahadayyad:
FahadAyyad Featured By Owner Aug 29, 2006  Professional Photographer
U r a true cuteness-genius i give u that..
Reply
:iconinamorata-smile:
inamorata-smile Featured By Owner Jun 29, 2006  Hobbyist Digital Artist
keeling antlopes and making hats outta dem is ..whate'er not good :chainsaw:
Reply
:iconalternativeellie:
AlternativeEllie Featured By Owner Jun 12, 2006
really wicked I love your drawings this reminds me of class though at college, where our tutor just goes on and on and on about nothing at all...so gay...every one actually falls asleep!

really funny but he gets embarrased!

ha

anyways CUTE!!

X
Reply
:icontoon16:
toon16 Featured By Owner May 18, 2006
hi! just wanted to say...I ADORE YOUR ART! it is AWESOME!!!^^ *bows deeply*
well, that's about it, sorry for sounding like a crazed psychopathic fanatic who takes stuff out of your garbage for a shrine in mah closet, I'm just the crazed psychopath part, lol ^^
ALL HAIL RIMFROST!! ALL GIVE HER LOTSA CANDEH!! lol ^^
well, that's about it, hee hee, if you could reply, that'd be nice ^^ c ya!
oh, btw, great job!
Reply
:icontigerzahn:
TigerZahn Featured By Owner Mar 1, 2006
A hat for free sleep? Worthy trade!
Reply
:iconno1hearsmyscreams:
no1hearsmyscreams Featured By Owner Feb 17, 2006
i love all of your comics!!! you need more adventures of fluffy ones! those rock!
Reply
:iconfogu:
Fogu Featured By Owner Feb 15, 2006
I would have asked for his toung in advance... that way i wouldn't have had to listen.
Reply
:iconblack-crystal:
Black-Crystal Featured By Owner Nov 22, 2005
thats cute lol
Reply
:iconwaves-of-thought:
waves-of-thought Featured By Owner Oct 14, 2005
aww poor wittle mcgeek! LMAO!
^w^
Reply
:iconinspectornills:
Inspectornills Featured By Owner Sep 29, 2005
hehehehehheheheh, the expression on her face is priceless! :lmao:
Reply
:iconflamingaura:
FlamingAura Featured By Owner Aug 20, 2005
this is so awesome...and i love the expression on her face too and cute moose hat =D !!
Reply
:iconblu-husky:
blu-husky Featured By Owner Aug 14, 2005
Ahahaha! I adore the snot bubble!
Reply
:iconwitheringdeath:
WitheringDeath Featured By Owner Aug 10, 2005
i want a moose hat!
that would be me on how to build a pc...i would fall asleep...even though i'm the smart one in the house...i'm the one who knows the most about the pc ^^ this is great
i love the idea and the way it's done ^^
Reply
:iconhaibara-san:
Haibara-San Featured By Owner Aug 8, 2005
They really can put you to sleep ^^; my mom goes on and on about computers and other junk ._.
Reply
:iconomithegoth:
OmiTheGoth Featured By Owner Jul 17, 2005
shes so cute when shes alseep ^o^ especially in the fourth frame! :3
Reply
:iconmichizure-sama:
michizure-sama Featured By Owner Jul 6, 2005
Yay!! MOOSE!! they're cool..... once again, muchos funny!! :lol:
Reply
:iconhitomishinigami:
HitomiShinigami Featured By Owner Jun 14, 2005   General Artist
computer geeks are under appreciated now a days.
i'd have to say that most of my associates are computer geeks.
i, alas, am just a geek.
>_<
Reply
:iconbentoons:
bentoons Featured By Owner Jun 12, 2005  Hobbyist General Artist
i need to be bribed to do stuff too,,,, wanna give me stuff to draw something?? :giggle: ehh??!!
Reply
:iconzotanium:
Zotanium Featured By Owner Jun 11, 2005
blast. I want that hat... *whines*
Reply
:iconblackdragonfang:
BLACKDRAGONFANG Featured By Owner Jun 3, 2005
JAJAJA I GUESS YOU MUST NOT TALK TO ME THEN I'M A WALKING THOUGHT SLASH OR AS MY FRIENDS AND I SAY "UN DEBRAYE ANDANDO" JAJAJA ITS AWESOME
Reply
:iconfeathered-dragon:
Feathered-Dragon Featured By Owner Jun 1, 2005
YAYYYYYYYYYYY MOOOOOOOOOSSSSSSSSSEEEEEEEE!!!!!!!!!! :boogie:
Reply
:icon00adam:
00adam Featured By Owner May 31, 2005
hilarious and mcmorbid's expression in the fourth frame is brilliant
Reply
:iconinfamouslivly:
infamouslivly Featured By Owner May 30, 2005
Moosie hat! Awesomeness. ^_^ I want one....
Reply
:iconbrenorb:
brenorb Featured By Owner May 27, 2005
Where can I find a hat like this??
cute!! Love your style!
Reply
:iconsugarkitten66:
sugarkitten66 Featured By Owner May 27, 2005
I love moose, i need to find one of those hats lol :D
Reply
:icondannielle:
Dannielle Featured By Owner May 26, 2005
It reminds me of my grandpa when I tried to teach him about how to save onto a floppy disk =^___^=
Reply
:iconcaffeinatedgoblin:
CaffeinatedGoblin Featured By Owner May 26, 2005
xD Maria drooling was hilarious - the addition of a moose hat just made it even funnier!
Reply
:iconxxlululovesyouxx:
xXLuluLovesYouXx Featured By Owner May 25, 2005
awwwes i lub it =D
Reply
:iconspyg:
SpyG Featured By Owner May 25, 2005  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:iconfinkregh:
Finkregh Featured By Owner May 25, 2005  Hobbyist General Artist
bwaaahahah ^^

looks like reality :D
Reply
:iconcherryslushie:
CherrySlushie Featured By Owner May 24, 2005
O_O I WANT THAT HAT!!! *runs off to find moose hat*
Reply
:iconfrenzykat:
frenzykat Featured By Owner May 24, 2005
Oh how I so desire a moose hat!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 21, 2005
Image Size
189 KB
Resolution
515×374
Thumb

Stats

Views
51,770
Favourites
754 (who?)
Comments
227
Downloads
18,746
×